Bld. General Gheorghe Magheru, nr. 31, et. 6, sector 1, Bucuresti, cod postal 010325 Tel: 0748.124.585, 021.317.51.25

Anunt angajare asistent social principal - Asociația Ana și Copii București

Asociatia Ana si Copiii scoate la concurs postul de ASISTENT SOCIAL PRINCIPAL - cu atributii de de CORDONATOR CENTRU DE ZI

Tip job – full time ((8h/zi)

Centrul de zi Ana si Copiii - BUCURESTI, str. Drumul Gura Vladesei, 16-18, sector 3, Bucuresti

Descriere job

Asistentul social principal cu atributii de coordonare centru de zi are rolul de coordonare, îndrumare şi control al activităţilor desfăşurate de personalul de specialitate, personalul auxiliar, colaboratorii si voluntarii implicati in activitatile din cadrul Centrului de zi Ana si Copiii – Bucuresti pentru copii aflati in dificultate prin asigurarea și respectarea standardelor minime de calitate pentru serviciile sociale de zi destinate copiilor.

Căutăm o persoană cunoscătoare a domeniului social în ansamblul său, a nevoilor și a legislației specifice, orientată spre dezvoltarea serviciilor oferite în cadrul centrului prin dezvoltarea de parteneriate locale care sa crească impactul la nivelul copiilor și familiilor aflate în dificultate.

Postul oferă oportunități de creștere și dezvoltare profesională prin multitudinea de opțiuni și contexte de învățare, conectare și colaborare cu actori din medii diverse care împreună pot contribui la ameliorarea problemelor cu care se confruntă grupurile vulnerabile și astfel la creșterea calității vieții acestora.

Ce presupune job-ul:

• Planificarea și managementul serviciilor sociale cu respectarea legislației specifice privind serviciile sociale;

• Coordonarea, supervizarea personalului angajat in centru, voluntarilor si colaboratorilor și evaluarea periodică a activității acestora;

• Selectia, coordonarea si supervizarea voluntarilor care participa la activitati in cadrul centrului sau la activitatile de promovare a centrului;

• Se ocupa de selectia beneficiarilor si coordoneaza intocmirea dosarelor beneficiarilor impreuna cu echipa pluridisciplinara;

• Planifica si coordoneaza activitatile educationale din cadrul centrului;

• Realizarea planului anual de dezvoltare și extindere a serviciilor oferite în cadrul centrului;

• Promovarea programelor și serviciilor din cadrul Centrelor pentru a asigura un grad ridicat de cunoaștere a serviciilor în comunitate și a contribui eficient la rezolvarea problemelor sociale deservite în centru;

• Elaborarea de instrumente pentru măsurarea eficienței și impactului serviciilor sociale, dar și în procese de consultare cu participanții la servicii – copii și familii;

• Realizarea rapoartelor periodice privind activitatea și impactul intervențiilor în cadrul centului;

• Medierea fluxului de informații și comunicare între echipa centrului de zi și departamentele organizației;

• Oferirea de suport în elaborarea materialelor de promovare a centrului de zi;

• Realizarea managementul proiectelor din fonduri publice și/sau private pentru proiecte care asigură funcționarea și dezvoltarea serviciilor din centru;

• Dezvoltarea continuă și menținerea relațiilor de colaborare în comunitate, cu factori și instituții cheie, de influență, pentru a crește impactul serviciilor asupra grupurilor vulnerabile și a educa comunitatea în spiritul implicării și parteneriatului;

• Realizarea de acțiuni de lobby și advocacy pe domeniile de activitate ale organizatiei si participa la evenimente de promovare a asociatiei;

Cerințe specifice pentru acest post:

• Studii universitare absolvite cu diplomă de licență în asistenta sociala (cu aviz de exercitare a profesiei)

• Experiență de minimum 5 ani în domeniul serviciilor sociale și de minim 3 ani în managementul/implementarea proiectelor din fonduri publice sau private

• Cunoașterea legislației în domeniul acreditării, licențierii și furnizării serviciilor sociale

• Cunoașterea limbii engleze (nivel B2) • Permis de conducere Categoria B

• Cunoștințe de operare PC (MS Office, Outlook)

Aptitudini necesare:

• Capacitate de analiză, sinteză și rezolvarea problemelor

• Capacitate de planificare, prioritizare și organizare

• Capacitate de decizie si asumarea responsabilității

• Gandire strategică, obiectivitate

• Leadership

• Abilități de comunicare si negociere

• Abilități de motivare a echipei, spirit de echipa

• Flexibilitate, adaptarea la situații neprevăzute, rezistența la stres

• Atitudine pozitiva, initiativă

Puteti aplica prin trimitere CV si scrisoare de intentie la office@anasicopiii.ro pana la data de 16 iunie 2025.

Vor fi contactate numai persoanele care îndeplinesc cerinţele menţionate şi sunt selecţionate pentru programarea la interviu.